Skip to content
December 4, 2008 / Fatimah Az Zahra

Examo CKM 500 Membantu Meningkatkan Kecerdasan Minda

RENCANA IKLAN REALELITE WORLD:

PESONA NOVEMBER 2001


Ibu : Jamilah Ali, 42

Anak : Mohamad Nazrin Shah, 3 tahun

Mohamad Nazrin Shah tinggal di Gombak, Selangor. Si comel, cerdas dan pintar ini sudah diberikan Examo CKM 500 oleh ibunya ketika usianya baru 14 hari.

Dilahirkan pada 16 Mei 1998, si pintar ini sudah mula bercakap dengan lancar dalam ayat yang panjang walaupun usianya baru 14 bulan.

Seawal usianya 6 bulan, si comel ini sudah memasuki pertandingan bayi comel dan fotogenik di Fajar Supermarket Kuala lumpur dan berjaya memenangi tempat kedua.

Walaupun baru berusia 3 tahun, dia sudah pandai membaca, mengira dan menghafal doa.

Saya berikan Examo CKM 500 dan Examo CKM 500 Plus kepada anak-anak saya sejak di bangsu sekolah rendah lagi. Saya semakin yakin dengan keberkesanan produk ini setelah anak sulung saya berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam pelajarannya. Kini dia bertugas sebagai jurutera di Sistem Penerbangan Malaysia ( MAS ).

Pencapaian pelajaran anak-anak yang lain juga sungguh membanggakan. Anak-anak saya rajin membaca dan mengulangkaji pelajaran. Mereka mempunyai semangat yang luar biasa untuk mencapai kejayaan dalam pelajaran, malah begitu ceria dalam kehidupan seharian.” kata Jamilah.

 ___________________________________________________________________________________

 

 

Fungsi Examo CKM 500 :

  1. Mencerdaskan akal

  2. Mengukuhkan ingatan

  3. Menguatkan daya berfikir

  4. Menenangkan fikiran

  5. Menajamkan konsentrasi

  6. Merangsang kerajinan

  7. Menimbulkan minat belajar

 

 

JIKA SAYA BERNIAT UNTUK

BERJAYA, SAYA YAKIN SAYA

AKAN BERJAYA ! ”

 

 

Examo CKM 500 : RM 56

Cerita lagi tentang Examo & Produk Minda yang berkesan…. Terkini !!

03-40244859 – Realelite World

 

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

