Skip to content
December 4, 2008 / Fatimah Az Zahra

Examo CKM 500, Examo CKM 500 Plus dan Matsa : Mengapa perlu mengambil produk ini ?

RENCANA IKLAN REALELITE WORLD:

PESONA SEPTEMBER 2001

PERINGKAT BAYI & KANAK-KANAK

Menyuburkan rami saraf otak dan meningkat kecerdasan dari seawal usia

GOLONGAN PELAJAR

Meningkatkan kecerdasan dan daya ingatan,meningkatkan keyakinan diri

GOLONGAN PEKERJA DAN DEWASA

Meningkatkan keupayaan tenaga otak, menghilangkan kelesuan

GOLONGAN TUA

Melewatkan sindrom lupa dan nyanyuk

APA KATA MEREKA ?

Ibu : ZAKIRAH,30

Anak : Nur Zafirah

Pada mulanya saya sungguh bimbang dengan pencapaian Nur Zafirah dalam pelajarannya. Usianya sudah mencapai tujuh tahun, tapi dia masih belum boleh membaca. Pelbagi ikhtiah saya lakukan sehinggalah akhirnya mendapat tahu masalah anak saya boleh diselesaikan dengan mengambil Examo CKM 500, Examo CKM 500 Plus, dan Matsa.

Saya sungguh bersyukur kerana 3 bulan selepas mengambil produk ini, Nur Zafirah sudah boleh membaca dengan lancar. Keputusan peperiksaannya semakin baik. Dia lulus dalam semua mata pelajarannya,” jelas Zakirah.

SAYA PERCAYA SAYA AKAN

BERJAYA DALAM HIDUP SAYA”

Leave a Reply

