Skip to content
February 25, 2009 / Fatimah Az Zahra

Testimoni Salindah

Testimoni Yang Pernah Dikeluarkan  Dalam Majalah PA & MA

Iklan oleh Realelite World

Pn Aida bersama Mohd Afiq Shahmi

“Bukan mudah untuk mempercayai sesuatu produk yang baru diperkenalkan di pasaran lebih-lebih lagi yang melibatkan pemakanan semasa hamil.

Namun setelah membaca dan mendengar dari rakan tentang kebaikan Salindah, saya cuba dengan penuh tawakal.Akhirnya saya selamat melahirkan anak yang comel, sihat dan cerdik. Saya yakin dengan keberkesanannya dan akan menggunakannya sekiranya hamil sekali lagi”

 

________________________________________________________________________________

Pn Suraiyani bersama Aleeimran,
ketika berusia 5 bulan
” Saya tidak bimbang menggunakan produk Salindah kerana bukan saja tiada kesan sampingan, malah anak yang dilahirkan juga comel, sihat, dan pintar. Perkembangan fizikal dan mentalnya amat berbeza dengan kebanyakan bayi biasa. Terima kasih Salindah”

 

 

___________________________________________________________________________

Pn Norhaslina sejurus beliau selamat
melahirkan Mohd Haziq

Pn Norhaslina  melahirkan Mohd Haziq di Pusat Rawatan Putra, Sungai Buloh, Selangor.

Walaupun baru 20 minit selepas melahirkan Haziq dia terasa kembali bertenaga. Pn Norhaslina memang ibu yang menggunakan Salindah sejak mengandungkan anaknya yang pertama lagi.

TQ to Pn Lela

One Comment

Leave a Comment
  1. nani / Nov 2 2010 4:03 pm

    aya setuju sangat dengan pendapat testimoni salindah. ingin saya berkongsi sedikit pengalaman. pernah kerana tersilap makan semasa dalam pantang dan menyebabkan saya bentan iaitu menggigil kesejukan. nasib baik tiba tiba teringatkan salindah terus saya makan. tak sampai 5 minit saya kembali normal… terima kasih salindah…

Leave a Reply

