Skip to content
March 24, 2009 / Fatimah Az Zahra

Kurangkan stress ketika mengandung

salindahb

Kehamilan merupakan suatu pengalaman yang manis terutama jika ia berlaku secara terancang. Kedua-dua pasangan akan lebih bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai ibu bapa.

Ada juga ibu hamil yang menjadi muram dan tidak ceria ketika hamil disebabkan alahan yang teruk, loya, muntah, sakit kepala, letih dan pelbagai gangguan lagi terutama di awal tiga bulan hami.

Kami di Realelite World berpengalaman 20 tahun dalam menangani dan membantu pasangan yang stress ketika hamil. Bagi kami, anak merupakan anugerah Allah yang tiada tolok bandingnya. Maka, kami menyediakan khidmat konsultasi percuma untuk pelanggan kami yang membeli Salindah.

Rosliza Idris, bertugas sebagai Jururawat di Hospital Kuala Lumpur ( HKL) mengalami tekanan perasaan setiap kali hamil. Ketika hamil anak ketiga, beliau mendapatkan khidmat nasihat dari Realelite World untuk menyelesaikan masalah yang sering mengganggu ketenangannya selama ini.

” Saya bersyukur, baru seminggu saya mengambil Salindah dan Examo CKM 500 , saya boleh merasakan perubahan yang ketara dalam diri saya. Ketegangan fikiran, perasaan tertekan dan keletihan yang selalu saya rasakan selama ini beransur hilang. Saya seperti mendapat tenaga baru dalam hidup saya.

Selepas melahirkan, anak saya tidak meragam seperti anak yang lain, kulitnya juga bersih dan matang. Baru seminggu dilahirkan, saya sudah memberikan Examo kepadanya. Selain itu, saya turut berikan makanan Growell ketika usianya 3 bulan dan Susu Biolac seawal usia seminggu.”

Ambillah Salindah untuk mengatasi keresahan dan kesulitan ketika mengandung. Kami bersedia memberi khidmat nasihat untuk ibu-ibu hamil. Bagi kami, kesihatan anda ketika hamil menjadi tanggungjawab kami.

picpenggunasalindah

Aura Seri dapat membantu ibu hamil meredakan stress dan memberi peluang untuk menikmati kehamilan sebagai satu pengalaman yang indah.

Leave a Reply

